De mens staat centraal in onze werkwijze
Weet u dat de manier van omgang met een klant op zich al een vorm van dienstverlening is? En wist u ook dat wanneer een klant als een nummer wordt behandeld, hij/zij ontevreden zal zijn over de werkwijze van het taxibedrijf? Behandel daarom de klant met respect, kom daarnaast de gemaakte afspraken na en de basis is gelegd voor een tevreden klant. Het komt erop neer dat als wij het hebben over de mens centraal stellen wij bedoelen dat bij het inrichten van onze processen wordt uitgegaan hoe mensen waarnemen, doen, denken en voelen (ook wel beleving).
Wist u dat Taxi Houwen continu bezig is zijn bedrijfsprocessen te optimaliseren? De klant wordt hiermee op elk niveau binnen de organisatie met respect behandeld. Daarnaast nemen wij bij Taxi Houwen, ongeacht wie de klant binnen de organisatie spreekt, de klant serieus. Daarmee voorzien wij de klant van eenduidige informatie en wordt hij/zij niet van het kastje naar de muur gestuurd. Op grond hiervan kunnen bovendien irritaties worden vermeden.
Wanneer een klant gebruik moet gaan maken van bijvoorbeeld een zorgtaxi heeft dit veelal een grote impact op het dagelijks leven. Wij zorgen ervoor dat de informatiestroom kwalitatief uitstekend geregeld is. Daarnaast moet de klant worden voorzien van de juiste informatie. Of het nu gaat om het vervoer van mensen met een beperking, hotelvervoer of het vervoer van en naar een festival of restaurant, wij bij Taxi Houwen houden met onze werkwijze rekening met de karakteristieken van iedere (unieke) klant.
Voorsprong door werkwijze
Weet u dat verfijning door werkwijze iets moois is? Het tilt namelijk zaken die al vol schoonheid zijn naar een hoger niveau! Kortom in elk vak, elke kunststroming en elke tak van sport zijn de kleine verbeteringen die daarmee het verschil maken. Uit dit alles blijkt dat het bij Taxi Houwen ook gaat om die verfijning, want verfijning door werkwijze is voorsprong!
Neem direct contact op
Heeft u vragen? Gebruik dan het contactformulier hiernaast.